سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 19
کل بازدید : 30513
کل یادداشتها ها : 37
خبر مایه


سرهنگ پاسدار «مهدی گنجویی» مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه ثارالله استان کرمان در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) شعبه کرمان، گفت: دانش‌آموزان از جسارت ذاتی برخوردار هستند که این جسارت در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به اوج شکوفایی خود رسید.

وی ضمن گرامی‌داشت سالروز 13 آبان، گفت: حضور دانش‌آموزان در روز 13 آبان ماه و به خاک و خون کشیدن آن‌ها توسط رژیم ستم شاهی منجر شد تا این روز به نام دانش‌آموز نام‌گذاری شود و نماد حضور دانش‌آموزان در صحنه انقلاب شود.

گنجویی آمار شهدای دانش‌آموز را بیش از 36 هزار نفر در کشور عنوان کرد و افزود: کل شهدای استان کرمان بیش از چهارهزار و 500 نفر است که از این تعداد یک‌هزار و 600 نفر دانش‌آموز هستند که به تناسب شهدای سایر اقشار رقم بالایی است و این آمار نشان‌دهنده حضور پررنگ دانش‌آموزان در صحنه‌های حماسه‌آفرین کشور است.

گنجویی تعداد دانش‌آموزان مقطع راهنمایی و متوسطه استان کرمان را 330 هزار نفر عنوان کرد و افزود: از این تعداد 253 هزار نفر عضو بسیج دانش‌آموزی هستند و اعضای بسیج دانش‌آموزی صبح روز 13 آبان با آرایش خاص و قرائت سرودهای حماسی به راه‌پیمایی می‌پردازند و در مصلی‌های سطح استان گردهم جمع می‌شوند.


salam...   




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ